7.Z Jakub Žaba
Na svých hodinách usiluji o vytvoření přátelské atmosféry, ve které se žáci cítí bezpečně a nemají strach z aktivního zapojení se do výuky. Stavím na vzájemném respektu. Myslím si, že je to nejlepší cesta, jak mít ze setkávání oboustrannou radost a jak docílit efektivní výuky. Snažím se učit co nejinteraktivněji, zábavně a zapojovat co nejvíce žáků.
Ačkoliv se neztotožňuji s ideou, že informace jsou pouhou záminkou k osvojování si dovedností, v běžných předmětech studenty nezatěžuji množstvím povinné faktografie. Důraz kladu na hlubší porozumění a schopnost chápat věci v širších souvislostech. Zejména gymnazisty ve vyšších ročnících vedu k rozvíjení kritického a abstraktního myšlení, které je nezbytné pro odlišení důležitého od nepodstatného a pro zorientování se ve stále více provázaném světě.
Mám rád vzájemné setkávání s žáky na denní bázi. Těší mě, když na hodiny přicházejí s pozitivním očekáváním a se zájmem se zapojují do výuky.