9.Z Michaela Fejfarová
Moje první „učitelské“ začátky jsem si vyzkoušela na své mladší sestře, tak jak tomu občas v dětství mezi sourozenci bývá. Další zkušenosti s prací s dětmi jsem získala při trénování tenisu, kterému jsem se sama závodně věnovala, a dodnes je mým koníčkem číslo jedna.
V hodinách tělesné výchovy se snažím u studentů rozvíjet sportovní všestrannost a zájem o pohyb obecně. Studentům předkládám/nabízím k vyzkoušení pestrou celou škálu sportovních aktivit, aby si z nich mohli vybrat tu, která jim bude vyhovovat, najdou v ní zalíbení a budou v ní třeba i po skončení studia pokračovat. V hodinách tak zkoušíme/trénujeme atletické disciplíny, gymnastiku, hrajeme tradiční i méně tradiční sportovní hry. Ve hrách se snažím rozvíjet teamovou spolupráci v duchu fair play. Oblíbenou, zimní sportovní náplní je pro naše studenty bruslení, se kterým se někteří „potkají“ až ve škole a zjišťují, že je to na čerstvém vzduchu baví. Každoročně organizuji školní lyžařské kurzy, kde se někteří zdokonalují v již získaných dovednostech na sjezdových lyžích či prknech, nebo se s kolegy postaráme o úplné začátečníky. V letním období vyjíždíme do přírody na vodácké výlety. Prostě mám ráda, když jsou děti při sportu spokojené, radují se z úspěchu, výher, z jakéhokoliv zlepšení a odmění mě svými úsměvy.
Druhým mým oborem je matematika, kde se snažím rozvíjet logické myšlení, a v rámci výuky matematiky jsem se začala věnovat i tzv. mezioborovému čtení, které by mohlo přispět k lepšímu pochopení matematického jazyka, např. při řešení matematických úloh.